|
Dark Millennium
Rozgrywka toczy się w znanym świecie figurkowej gry bitewnej: Warhammer 40,000. Produkcja firmy Sabertooth Games jest następczynią pierwszej gry rozgrywanej w tym samym uniwersum Warhammer 40,000 oraz kontynuacją drugiej wersji - Horus Heresy. W przeciwieństwie do Horus Heresy, gdzie do wyboru były tylko dwie frakcje: siły lojalne Imperatorowi (Loyalist/ w DMM Imperium) oraz zdrajcy wierni Horusowi (Traitors/ w DMM Chaos) w rozgrywce Dark Millennium do wyboru dodatkowo mamy barbarzyńskich Orków (Orcs) oraz arogackich i czarodziejskich Eldarów (Eldars).
W grze wygrywa się przejmując kontrolę nad planetą o którą toczy się walka. W tym celu należy zająć dwa z trzech sektorów istniejących na planecie. Jeśli podczas 4 dni nikt nie zdobył 2 sektorów, wygrywa ten który zajął bardziej "wartościowy" sektor.
W grze występują karty typu: Units czyli wszelkie jednostki wojskowe, Assets czyli wszystko co się wiążę z walką, a nie jest jednostką wojskową (nieprzewidziane zdarzenia, rozkazy, obecność dowódcy itp.), Ships czyli gwiezdne okręty bojowe i transportowe oraz Sectors czyli sektory o które toczy się bitwa. Sektor posiada informacje na temat liczby flag potrzebnych do jego zajęcia oraz specjalne zdolności oddziaływujące na pobliski teren. Kart sektorów nie używa się w talii, wykłada się je przed walką.
Karty mogą być przypisane do każdej z 4 frakcji, mogą też być bez określonej przynależności. W talii nie można mieszać kart o różnej przynależności, ale wszyscy mogą używać kart bez przynależności.
Karty z Horus Heresy mogą być użyte w rozgrywce, ale trzeba pamiętać o erratach.
Ostatnie aktualności na temat Dark Millennium
|